En bra dag

Idag är det en bra dag. En skön dag. Igår hade jag en kär vän på lunch. Jag har börjat äta stämningshöjande tabletter över ägglossning och mens. Jag har riktigt jobbiga känningar av mina hormoner. Rättare sagt, då öppnar sig avgrunden oc hallt blir meningslöst. Jag måste då hela tiden aktivt jobba med mina tankar för att inte trilla ner. Det ska bli intressant att se hur det påverkar livet. Jag behöver vila och det går lättare om man inte "bryr sig" i det som är krångligt (ältar alltså). Jag är nog tillräckligt sund och klok och analytisk för att inte bli särskilt slätstruken ändå. JAg gillar ju mig :) Så detta får bli på prov.


Kommentarer
Postat av: Jo det är jag

Intressant - att bara ta tabletterna en del av månaden. Det förslaget har jag inte fått. Å andra sidan kan jag inte koppla mina dippar till hormoncykeln.

Jag är mer konstant så att säga. Jämnsvart.



2012-02-20 @ 07:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0